Podczas nauczania zdalnego klasy VI i VII pracowały nad projektem edukacyjnym „Cudze chwalicie – swego nie znacie” Uczniowie poznali zasady obowiązujące przy projektowaniu tras turystycznych, poznali pracę w aplikacji Google Earth, opracowując mapę wycieczki, poznali strój turysty pieszego oraz rowerowego, sami przygotowali propozycje tras turystycznych po Bydgoszczy i jej okolicach.
Uczniowie klas ósmych, w trakcie nauczania zdalnego, realizowali tematykę zdrowego odżywiania. Założeniem nauczycieli wf uczących w tych klasach, było stworzenie wytworu końcowego, w którym zawarte będą rozważania teoretyczne o zdrowym odżywianiu, przedstawiona będzie piramida żywienia, sposób nakrycia stołu oraz przykłady przepisów kulinarnych kuchni angielskiej i polskiej.
Uwolnij książki, dziel się z innymi
Uwalniamy książki, dzielimy się radością czytania. Bookcrossing polega na pozostawianiu przeczytanych książek w miejscach publicznych po to, by znalazca mógł je przeczytać i puścić znowu w obieg.
Podczas nauczania zdalnego w roku 2020 nauczyciele wychowania fizycznego realizowali w klasach IVa, Vd, VIa i VIb tematykę związaną z symbolami olimpijskimi. Uczniowie bardzo aktywnie zgłębiali wiedzę o tym, jednocześnie przedstawiali swoje bardzo kreatywne pomysły.
Polskie Centrum Programu Safer Internet (PCPSI) zaprasza do udziału w internetowej ankiecie przygotowanej przez Radę Europy. Analiza wyników uzyskanych z ankiety ma wesprzeć Radę Europy w opracowaniu narzędzi i materiałów, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby rodziców i ich dzieci w zakresie edukacji na temat cyfrowego obywatelstwa.
Moje zaproszenie przyjęła p. Marta Piernikowska – międzynarodowa trenerka programu TOC dla Edukacji. Pani Marta przeprowadziła w czwartek w klasie 1a lekcję online ‘Kosmos, wykorzystanie narzędzia 'drzewka ambitnego celu'. Pani Marta przedstawiła dzieciom ciekawe informacje na temat Kosmosu oraz przybliżyła dzieciom jedno z narzędzi myślenia krytycznego.