Stosuję metodę zielonego ołówka, na zielono zaznaczam dzieciom to co zrobiły dobrze. Wraz z dziećmi nie koncentrujemy się więc głównie na popełnionych przez nie błędach wyróżnionych czerwonym długopisem, lecz na tym, co poprawne. Cieszy je widok tak podkreślonych „osiągnięć”, zaczynają rozumieć, że błędy są naturalnym elementem uczenia się. Poprawiając to co niepodkreślone uczą się np. poprawnej pisowni.

Ogromną radość sprawia dzieciom tzw. kontrola koleżeńska z zastosowaniem metody zielonego ołówka.

Lidia Mokarska – wychowawczyni klasy IIa

zielony olowek1 zielony olowek2 zielony olowek3 zielony olowek4 zielony olowek5 zielony olowek6 

Przydatne linki


logotyp bip

logo kuratorium

logotyp men

logotyp bydgoszcz

budzaca sie szkola

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej informacji znajdziesz Tutaj.