W ramach innowacji matematycznej „Rozumieć, aby umieć” klasa 4b uczestniczyła w warsztatach (nie)zwykłej matematyki. Głównym celem zajęć było kształtowanie wyobraźni przestrzennej oraz rozwijanie twórczej aktywności uczniów. Zajęcia zakładały wprowadzenie uczniów w świat matematyki, jako narzędzia potrzebnego w wielu zawodach.

Uczniowie pracowali na sześciennych klockach, by wspólnie w utworzonych grupach kształtować wyobraźnię poprzez dopasowywanie widoku figur z przodu, z tyłu, z boku. Budowali własne konstrukcje z klocków, używając do tego pojęć „za”, „przed”, „nad”, „pod” czy „obok”. Dzięki warsztatom uczniowie trenowali orientację w przestrzeni, spostrzegawczość oraz ćwiczyli rozumienie pojęć, które wydawali inni.

Zobacz galerię zdjęć

Partnerzy i linki

ROK NATO logo niebieskie z tłem 

BMMU Logo Poziom internet PL

soit logo

Logo sto dyskryminacji

soc
program dla szkol logo

deklaracja dostepnosci logo

logo emic


logo certyfikatu szkoła

edurewolucja logo

logotyp bip

logo kuratorium

polityka prywatności logo

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej informacji znajdziesz Tutaj.